Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Landlig Idyl med 5E

Landlig Idyl med 5E 1 måned 2 dage siden #4155

Jeg er helt enig med Nikolaj, lad os fortsætte kampagnen som den er. What could possibly go wrong?

I øvrigt Rune, er det okay at jeg sender dig et resume med det jeg forestiller mig min karakter har lavet de 3 sessions jeg har været fraværende?
  • Nicklas S
  • Nicklas S's profilbillede
  • Premium Member
  • Modtagne Tak: 1
Friendship is magic, and magic is heresy
The administrator has disabled public write access.

Landlig Idyl med 5E 1 måned 3 dage siden #4153

Nikolaj S skrev:
Personligt syntes jeg det ville være interessant at holde fast i omdrejningspunktet i byen, og forsøge at genopbygge. Vi har trods alt nogle forudsætninger for det, byen står stadig, vi mangler bare folk villige til at flytte ind.

Syntes i hvert fald ikke at der er nogen grund til at gøre det til endnu et adventuring party, når det jo ikke var hensigten.

Jeg kan lide din optimisme :D

Jeg tænker at det vil komme til at kræve en fandens masse benarbejde og sikkert en stor bid af kampagnen som primært social play.

I kommer til at skulle rejse tilbage til hovedstaden for at rapportere, komme med en helvedes god forklaring og så i gang med at tromme både politisk, økonomisk og folkelig støtte sammen til at genoptage projektet.

Men hvis der er konsensus i gruppen om at det er en god ide, så er jeg helt klart med, det lyder fantastisk :D
  • Rune K
  • Rune K's profilbillede
  • Premium Member

Landlig Idyl med 5E 1 måned 3 dage siden #4149

Personligt syntes jeg det ville være interessant at holde fast i omdrejningspunktet i byen, og forsøge at genopbygge. Vi har trods alt nogle forudsætninger for det, byen står stadig, vi mangler bare folk villige til at flytte ind.

Syntes i hvert fald ikke at der er nogen grund til at gøre det til endnu et adventuring party, når det jo ikke var hensigten.
  • Nikolaj S
  • Nikolaj S's profilbillede
  • Moderator
  • Modtagne Tak: 6

Landlig Idyl med 5E 1 måned 3 dage siden #4147

ok...
  • Kim A
  • Kim A's profilbillede
  • Moderator
  • The Original Corpse Cart. Recruiting since 1980
  • Modtagne Tak: 7
"Zombies dont kill, they recruit"

Landlig Idyl med 5E 1 måned 3 dage siden #4146

Og så lige for dem der ikke kommer på facebook ;)

Der var så dejligt på landet...

Efter aftenens tur på landet, og en god køretur hjem, er jeg blevet i tvivl om jeg har motivationen til at køre kampagnen videre herfra.

For de i gruppen der ikke var med i aften, kommer her en meget kort opsummering:

Rufus besluttede sig for at kigge nærmere på planten i ruinen af borgen, og som tidligere rakte den sine rødder ud for at fange, og kompostere ham.
Rufus svarer igen med en Guiding Bolt imod selve planten, hvilket indleder en kamp.
Hver gang planten tager en hvis mængde skade skriger den i smerte og giver psychic damage til hele området, hvilket uheldigvis dækker hele byen.
Efter kampen finder gruppen alle i byen døde, deres hjerner slået til mos.

VIGTIGT: Jeg er absolut ikke sur over at det skete, det er som det er og det er helt fint :)

Problemet nu er at hele ideen med kampagnen var at den kører omkring en by i udvikling, så der er god mulighed, og in-world logik, for at have cirkulation i spillergruppen mellem spilgange.

Da hele byen nu er udryddet, er det fikse omdrejningspunkt væk, og jeg er meget i tvivl om hvordan jeg rent faktisk kan køre det videre i samme spor.

Den ene mulighed lige nu er at lukke landet ned, komme med en epilog og så starte en ny kampagne op.
Den anden er at forsøge at redde hvad der reddes kan, og ændre kampagnens omdrejningspunkt radikalt.

Under alle omstændigheder, tak for i aften, det var interessant xD

Vi ses til Genesys i næste uge :D
  • Rune K
  • Rune K's profilbillede
  • Premium Member

Landlig Idyl med 5E 2 måneder 1 uge siden #4046

Rune K skrev:
Som skrevet på facebook, vil jeg gerne se så mange som muligt til generalforsamlingen i næste uge. Så derfor er der et level til alle der er med på landet, hvis I deltager :)

Denne bonus stacker IKKE med bonussen fra facebook ;)

Fedt, godt initiativ! Især for mig som åbenlyst kommer uanset hvad :silly:
  • Nikolaj S
  • Nikolaj S's profilbillede
  • Moderator
  • Modtagne Tak: 6
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder
Leveret af Kunena Forum